Malé letní závislosti

by 5.7.16 7 komentářů
S létem mi přichází vždy úplně nový režim. Hektické zamračené dny vystřídá (většinou) slunečná pohoda; rána, kdy do sebe sotva hodím pár lžic jogurtu, vyměním za ovocné dobroty a čas, který během roku plánuju skoro na minuty, najednou získává nekonečný rozměr.


Spolu s tím vším pomalu získávám i nové, nebo spíše staronové, návyky. Každé léto je to stejné - zoufalá snaha opálit se, závislost na jahodách, borůvkové prsty, běhaní, vymlouvání se proč nejít běhat, čtení průvodců a cestovatelských blogů, nošení knížek do práce, abych je během pauz stejně nestíhala číst, a tak dále. :-)

V dnešním článku jsem se rozhodla podívat na zub takovým neškodným závislostem, která mě pravidelně provázejí létem. 

Ovoce, ovocné mísy a (překvapivě) ovocné nápoje
Třešně, před mými narozeninami jahody, ty postupně přechází v borůvky. A koncem léta zase ostružiny. Do toho trocha meruněk a nektarinek. V létě se stávám doslova závislá na ovoci (jahodách a třešních zejména) a cpu jej skoro do všeho - do ovesne kaše, do dortů, do smoothie a taky jen tak do pusy :-)


Instagram
Je to celkem zvláštní během roku mi Instagram nijak zvlášť nechybí, ale přes léto mám zkouknutou každou fotku. Díky tomu taky vím, kdo je v Londýně, kdo v Římě a kdo si válí šunky doma na zahradě. Instagram je zkrátka moje malá letní láska. Sama přidávám fotky skoro každý den a všechny letní mi zpětně přijdou o mnoho hezčí než ty neletní.


Knihy & blogy
Abych se přiznala, tak jsem během let čtení přes rok minimalizovala téměř na 0% (a ano, červenám se až na zadku). V létě ale po knihách sahám - na to letošní mám připraveno několik pěkných kousků, tak se už nemůžu dočkat. Spolu s časem na čtení knih přichází i možnost pročítat různé blogy. Krom zaběhlých klasik objevím občas i někoho nového. Moje aktuální letní hitovka jsou ovšem zápisky mojí spolubydlící z Vietnamu. Je to pecka, když se někdo s kým několik měsíců bydlíte, vydá na druhý konec světa a píše články, u kterých se ze srdce zasmějete.


Široké kalhoty & minikabelky
Loni jsem si zamilovala volné pohodlné kalhoty do gumy a tahle láska přetrvala doposud. Pro mě jsou v kombinaci s jednobarevným tílkem a malou kabelkou, do které se vejde akorát peněženka, klíče a telefon, ideálním oblečením na léto. Jsou pohodlné (kalhoty i kabelky), nikdy do nich neztloustnu, nemusím se stydět za své nohy a zároveň mi v nich není horko. A těch výhod je daleko víc.


Plánování
Čím víc se blíží konec prázdnin, tím víc spřádám plány na další školní rok. Už dávno si neslibuji, že se budu víc učit a že si budu vést hezčí sešity, zato ale pro letošní rok koketuji s horolezením, powerjógou, větším pracovním nasazením a množstvím výletů. Tak snad klapne alespoň všechno z toho. :-)

A na čem jste v létě závislí vy?

Magdaléna D.

Autorka

Magdaléna. Studentka. Věčně pendlující v autobuse napříč Českou republikou. Z velké části realistka a pragmatik, občas ale naivka a snílek. Mající ráda krásné věci, divné lidi a hektické dny, které však čas od času protnou lenivá rána a nicnedělání.

7 komentářů:

  1. Mmmm, ovoce! To je vždycky prostě nejvíc! Já si přes léto hlavně dělám zásoby na zimu, abych se pak v nečasech mohla radovat z ovocných koláčů a koktejlů. Zatím mám v mrazáku jahody, borůvky, teď maliny a těším se na ostružiny, těch máme letos plnou zahradu, takže zásoby budou opravdu veliké. ♥
    A mou největší závislostí takhle přes léto jsou dlouhé volné šaty, nenošení podprsenky, klobouk s kytkami a hlavně toulání se všude možně s tím, že tentokrát přece nemusím nikam spěchat, takže si můžu o to více užívat přítomného okamžiku. A o to větší je to krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenošení podprsenky - smekám klobouk (který nemám :D )
      .
      A zamražování a zavařování je u nás taky velký hit. Ale já spíš pak konzumuju, než abych se účastnila té konzervace :D

      Vymazat
  2. No, jelikož jsem od prvního července zatím jen jedenkrát spala doma, je asi trochu vidět, na čem letos budu závislá. :D Mám za sebou několik výletů, seznámení s milého mamkou, nákupy v Ikea (dostala jsem pánvičku a struhadlo, juchů :D) a plavání na Slavii (už umím plavat pod vodou, tak se to prý má dělat správně). Zítra jdu poprvé na brigádu, to jsem na sebe zvědavá. Ovoce je skvělý nápad, ale ona i zelenina není vůbec špatná volba. Na létě je super, že na všechny tyhle zdravé věci máš velkou chuť a naopak na to nezdravé tolik nemyslíš. :)
    Takové kalhoty bych potřebovala. :D Kde je sháníš? :)
    Tak ať se léto daří, snad nám oběma aspoň nějaké knižní a výletové plány vyjdou. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu první větu si přebírám lecjak :D :D
      .
      Kalhoty se shání těžko. Některé mi mamka nechala ušít, protože na moje stehna jsou občas i široké kalhoty úzké. Ale nejlepší zdroj je asi Kik - ty na fotce stály kolem 300 a jsou asi nejlepší, jaké mám. Láska :D

      Vymazat
  3. To je krásný, že si tak užíváš.. Zasloužíš si to :) Protože jsem teď byla asi šest dní v kuse v práci, tak se omlouvám, že jsem nestíhala číst tvoje komentáře a moc ti za ně děkuji! Právě teď odpočívám a nechávám na sebe proudit tuhle super atmosféru z tvého článku :) A pořád ti závidím ty volné kalhoty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Pozitivní energie se mi vrací zpátky. Díky za tak milý komentář, Eli :-)

      Vymazat
  4. Pro mě je léto zdrojem neskutečné inspirace a odpočinku. Vždy se válím na zahradě nebo chatě a sleduji přes větve stromů modré nebe - vždy si říkám, že podobně mohl na nebe koukat někdo i ve středověku, ale určitě se neměl tak bombově jako já.
    Jinak v mému létu neodmyslitelně patří výlety všeho druhu. Hrozně ráda poznávám ČR a v létě je to nejlepší. Mám i víc času sama na sebe, na své koníčky apod., protože jsem student a kromě brigády, kterou mám ale celoročně, jsem free.

    OdpovědětVymazat