Zkoušky, brigády, prázdniny aneb jak se život točí

by 13.6.16 5 komentářů
Před pár dny mi skončila škola, mám za sebou všechny zkoušky a můžu si užívat víc jak 3 měsíce prázdnin. Dlouho jsem na blog nic nenapsala, přestože rozhodně bylo o čem. Vždy jsem si nakonec ale vysvětlila, že ten čas tomu opravdu věnovat nemůžu. To už je ale pryč a já tak můžu vařit, číst i psát cokoli se mi zachce.


Všechny zápočty i zkoušky jsou úspěšně za mnou
Trvalo to asi 3-4 týdny, ale je to za mnou. Na první pokus jsem dala dokonce i obávaný zápočet z občanského práva a i mnou nenáviděné dějiny. Jsem jedna z těch prvních, co to mají za sebou, a to mě na tom těší nejvíc. Úplně nejhorší byl asi zápočtový týden, kdy jsem měla 6 zápočtů ve 3 dnech a ještě nejobsáhlejší zkoušku jako předtermín. Věřte mi, že učit se jeden den cca 300 slovíček anglicky, pak prakticky to samé latinsky a den na to ještě německy fakt nechcete.

Vypěstovala jsem si silnou závislost na čokoládě a přibylo mi několik šedivých vlasů
Ač první bod vypadá úplně ideálně a chlubivě, je za ním spousta nervů, přibraných kil a brutální rozhození denního režimu. Během učení mám občas chuť všechno zabalit, protože mám sebevědomí úplně na nule, vím, že nabraná kila budu shazovat další trilion let a že oči zkažené koukáním do počítače mi nikdo nevrátí. Toť jen k dokreslení toho, že to má i svoje mouchy a že ten pohled na zelenící se tabulku v ISu je nepřímo úměrný tomu, kolik času trávíte v zeleni reálné.

Našla jsem perfektní stáž
Žádala jsem na jaře o pár stáží a díky tomu, že mě na jednu nevzali, jsem se dozvěděla o jiné, dost možná ještě lepší - časově i možnostně přístupnější. A tak se teď učím orientovat ve světe reklamy, být otevřenější a kreativnější. Poznávám nové lidi a celkově jsem zvědavá, co to přinese a kam se to vyvine dál.

Dostala jsem se k fajn brigádě
Spolu se stáží jsem hledala i něco, co by do peněženky přineslo i trochu peněz (aneb má teorie o práci pro peníze a o práci pro práci). Nejde o nic náročného, ale placené to není vůbec špatně a hlavně je to časově jen a jen na mně a mých možnostech. Občas si díky tomu i člověk trochu zacestuje a celkově si zatím vůbec nestěžuju.

Čekají mě prázdniny
Kvůli stáži a brigádě se budu ještě nějakou dobu zdržovat v Brně, což už ale považuju za součást prázdnin. V červenci pak odjíždím na jeden pobyt, kde bych se snad konečně mohla naučit zas o trochu lépe německy a v srpnu mě klasicky čeká zámecké provádění. A co bude v září, to ještě zůstává otevřené. :-) Nějaký tip, kam se vypravit - ať už v Čechách, na Moravě nebo v zahraničí?

Tímto jsem ve zkratce popsala, v jakých otáčkách se můj život zhruba poslední měsíc točil a proč na blogu nic nepřibylo. Rozhodně se mi pochlubte, jak si s koncem školního roku vedete ty. Co se vám v posledních týdnech povedlo? A samozřejmě nejdůležitější otázka - co plánujete na prázdniny? :-) 

Magdaléna D.

Autorka

Magdaléna. Studentka. Věčně pendlující v autobuse napříč Českou republikou. Z velké části realistka a pragmatik, občas ale naivka a snílek. Mající ráda krásné věci, divné lidi a hektické dny, které však čas od času protnou lenivá rána a nicnedělání.

5 komentářů:

  1. Moc gratuluji k úspěšnému završení tvého prvního roku studia na vysoké, jsi dobrá! :) A prázdniny máš jistě zasloužené, kila určitě přirozeně nějak odpadnou a všechno bude fajn, závidím ti to průvodcování a možnost provětrat němčinu. :)

    Mé plány jsou dost zahlcené - týden v červenci a týden v srpnu ve dvou, pak snad vyjde pár dní s Iris, asi budu mít nějakou brigádu a nakonec možná budu ráda, když mi zbude pár opravdu volných dní. Ale už se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že alespoň ty máš volno :) pro mě je tenhle semestr nekonečnej :D tak si užívej volna :) i když je mi jasný, že ty chvilku v klidu taky nepobudeš

    OdpovědětVymazat
  3. Na jaké škole studuješ právo?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat