Freezone, brněnské záchody a veganství

by 21.4.16 2 komentářů
Jsem totálně vyždímaná, ale naprosto nabitá pozitivní energií - a protože ji chci alespoň kousek předat dál, vzniká trochu výkřikový článek. O zajímavých lidech, o tom, proč si fotím záchody a tak.


Právě jsem se vrátila z přednášky, na kterou jsem vlastně ani neměla v plánu jít. První čtvrtinu jsem přemýšlela, zda si přednášející celé latinskoamerické dobrodružství vymyslel, zda na něčem jede, nebo zda to fakt zažil, ale pak jsem usoudila, že celé to, co nám zprostředkovává, je natolik super, že na skutečnosti vlastně nezáleží. A v polovině už jsem "na tom" ujížděla s ním.

V malém prostoru, kde všichni chodili bosi a kde každý každému tykal, jsem najednou poslouchala strhující příběh o Latinské Americe, dobrovolnictví, stopování a olizovaní. Chvílemi to bylo až příliš, chvílemi málo - ale jako celek to dávalo úplně osvobozující pocit.

Záchod pod pirátskou vlajkou, kde vedle mísy máte staré lahve od rumu - naprosto zapadající WC do mé "sbírky" brněnských toalet. Jo - fotím si záchody a jo, ta úvodní fotka je taky záchodová (ale o tom zase třeba někdy příště).

Večer na České jsem pak, plna nadšení, extáze a pocitu, že všechno je free, vyslechla obsáhlý rozhovor o benefitech a nebenefitech bytí veganem. Ryby, ekologie - už jen palmový olej chyběl.

Poměrně komickej večer.

P. S. To, že je na blogu trochu mrtvo, je zapříčiněno tím, že v reálu je teď poměrně živo.
P. S. S. Nějaké tipy na zajímavé záchody v Brně?

Magdaléna D.

Autorka

Magdaléna. Studentka. Věčně pendlující v autobuse napříč Českou republikou. Z velké části realistka a pragmatik, občas ale naivka a snílek. Mající ráda krásné věci, divné lidi a hektické dny, které však čas od času protnou lenivá rána a nicnedělání.

2 komentáře:

  1. V Brně jsem ještě nikdy nebyla, takže nemohu sloužit. :D
    Doufám, že o tom živu někdy napíšeš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A budeš?
      O živu se tu třeba taky něco objeví

      Vymazat