Nový jeden den

by 10.2.16 22 komentářů
Po roce odhodlávání se konečně stalo. Vyplula jsem z bezpečných vod blog.cz do náruče blogspotu vstříc nejistotě, vlnám a dobrodružství. Dobrá, zas tak velkolepé to asi nebude, blog.cz zcela neopouštím, ovšem blogspot je mi velkou neznámou. 



Nejsem v blogování zcela nováček, přesto vůbec nevím, jak začít. Rozhodla jsem se oprostit se od prostředí, ve kterém mě už příliš věcí nedrží, začít jinde, víc směle a snad i méně upjatě. Od rubrik a škatulkování se přesouvám k velké výzvě - psát bez toho, aniž by jakýkoli článek měl svoji kolonku. Zatím. Třeba mi to nepůjde a zatoužím (jako správná systematička) opět po pořádku. Kdo ví. Začátky jsou ale asi vždycky plné nerozhodnosti, strachu a změn. O nic menší výzvou je také praní se s HTML, CSS a kdoví čím ještě. (Věděli jste, že CSS tajemství jménem Padding dokáže natropit pěknou neplechu?) Tak mi držte palce, ať to všechno zvládnu. Víc s úsměvem, méně systematicky, ale o to spontánněji.

Magdaléna

Magdaléna D.

Autorka

Magdaléna. Studentka. Věčně pendlující v autobuse napříč Českou republikou. Z velké části realistka a pragmatik, občas ale naivka a snílek. Mající ráda krásné věci, divné lidi a hektické dny, které však čas od času protnou lenivá rána a nicnedělání.

22 komentářů:

  1. Už se těším, až sem přibydou další články. Jediné, co mě na Tvém stěhování mrzí, je skutečnost, že budu muset sebe samu a Chrome přenaučit z písmenka h na písmenko j, abych si po zmáčknutí enteru mohla přečíst Tvé články :).
    Přeju hodně štěstí, odhodlání a múz v nové blogerském životě!
    Brepta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě nenapadlo, taky jsem zvyklá hodit vždy do vyhledávače adresu. Tak to se omlouvám. ;-) A děkuji za podporu.

      Vymazat
  2. Pěkný to tu máš!:) Nedá mi to nezeptat se, co znamenají ty svatby co máš za sebou na profilovce?!:)
    A sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji! (A za slušení tak děkuji ;-) ) Ty svatby jsou nejspíš plakát sponzora jednoho maturitního plesu, kde jsem pomáhala, proto i ta kartička pořadatel.

      Vymazat
  3. Držím palce tvé spontaneitě. Ty jo, žádné štítky? :D Ty jsou na blogspotu nejlepší. :D
    Máš to tu pěkný, je fakt vidět, že sis s tím pohrála. Tak hodně štěstí. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neštítkování beru jako takovou malou výzvu, abych se zase nesvazovala nějakými rubrikami, ale samozřejmě spatřuju mnoho jejich výhod a třeba se tu někdy objeví. Pochvaly si moc vážím! A děkuju!

      Vymazat
  4. Začínáš hezky :) Hodně štěstí při datlování nových článků a spoustu inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ohoho, tady je to tak krásné. Pořád si to tu prohlížím, ten přestup na blogspot ti rozhodně prospěl, doopravdy to tu vypadá mnohem lépe. :3 Těším se na budoucí články a přeji hodně komentářů do budoucnosti. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se úplně červenám. (a to to skoro neumím) :-) Vážně děkuji.

      Vymazat
  6. Máš to tady útulné. Blogspot tvojí osobnosti sedí. Já bych se teď už publikovat na Blog.cz bála :) . Co když Nově hrkne v bedně a všechno ze dne na den smaže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše, i tohle riziko mě napadlo. :-)

      Vymazat
  7. Hodně štěstí. Hrozně se mi líbí ten obrázek (předpokládám, že omalovánka). A taky název. A vzhled. A předsevzetí vzdát se štítků. Určitě tě tady čeká skvělá budoucnost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně se hodně líbí, že se ti to tu líbí. Děkuji, Iris. :-)

      Vymazat
  8. Zaujalo mě rušení rubrik k článkům. Jsem zvědava jak tvůj pokus dopadne, já považuji rubriky za zjednodušení vyhledávání starších článků - než procházet komplet celý blogem, lépe se prochází jednou rubrikou. Ale to je jen můj názor, samozřejmě tvůj pokud oceňuji.
    Zatím se mi nejvíc líbí příjemné barevné pozadí. Lahoda pro oko. Články budou určitě poutavé a zajímavé a poučné, v tom se určitě nezměníš.
    Přeji prima blogování a nechať se daří i s hatmatilkou :-)
    (někdy ti budu komentovat jako Van Vendy, někdy jako Eumenidas... pořád jedna a ta samá osoba. :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě si uvědomuju, že rubriky jsou přehlednější, ale to pouze v případě, že je blog nějak konkrétně zaměřen (např. na knihy, vaření, fotky, atd)... to moc nemám v plánu. Navíc si nejsem úplně jistá, kolik lidí prohledává rubriky zpětně. Ale co není, může být, samozřejmě. :-)
      (Se jménem je vše v pořádku, to tvé poznám vždy. :-) )

      Vymazat
  9. Vítej, mně Blogspot prospěl, začala jsem dokonce navzdory nedostatku času docela pravidelně publikovat :-)
    Tak přeju jen pozitivní zkušenosti..
    Máš to tu hezké, těším se na články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji... zajištění pravidelnosti si neslibuju, ale spoustu jiného ano :-)

      Vymazat
  10. Húúú, tady všichni utíkají a stěhují se a tak, až z toho mám choutky se také stěhovat. :D A tvůj nový "domeček" vypadá hrozně útulně a zabydleně a celkově si to tu pořád musím prohlížet a klikat na všechno, na co kliknout jde. Ňach, je vidět, že jsi k tomu přistoupila zodpovědně a nestačila ti klasická šablona, vypadá to hrozně vymakaně, chtěla bych mít tvé odhodlání se do něčeho vrhnout s takovým zápalem. Tak ať ti to vydrží! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Óóó, ty máš ale luxusní design! :O *padá jí čelist na zem, protože zbožňuje vytváření designů na různých platformách* Asi se nechceš podělit o tajemství, aspoň trochu? :D

    OdpovědětVymazat